Nevhodná zostava pre Bratislavský kraj

Najkrajší bilbord v Bratislave

08.10.2009 14:14

Vladimír Bajan v pondelok 5.10. na aktualne.sk v diskusii napadol svojich súperov, že porušujú zákon, pretože ich bilbordy zaplavili Bratislavu. Bajan dokonca zauvažoval : "Za prvé, aj ja som zaregistroval bilboardy, ktoré sú v jasnom rozpore so zákonom do VÚC...."

V ten istý deň sa však objavili aj Bajanove bilbordy, napríklad pod mostom SNP. Nájsť na ňom Bajana ale nie je jednoduché. Bajan sa na ňom nachádza v spolčnosti SMERáckeho lokálneho výkvetu. Sprava je RETRO staviteľ Drozd z Ružinova, vedľa priateľ mamičiek s deťmi Zvonár z Rače, nasleduje Polus major Frimmel, potom ON, vedľa starostka Hanulíková, riadiaca Karlovu Ves svojvôľou atď... No jednoducho samá vyberaná spoločnosť, do ktorej ale Bajan typologicky zapadá veľmi dobre. Napriek tomu, že je županom, nájsť ho v tejto zostave nie je pre oko diváka vôbec ľahké. Horšie bilbordy malo už asi len HZDS v eurokampani 2009.

Diskusná téma: Bajan na bilborde

Dátum 05.11.2009
Vložil Janco
Titulok tip

dalsi tip: https://www.cas.sk/clanok/137485/posmesky-na-internete-z-bajana-urobili-leniveho-truda.html

Dátum 15.10.2009
Vložil Viktor ...
Titulok hmm..

Základnou strategiou opozicie je antikampaň... nehovorim ze to je zlé .. ale tato stranka mi teda nic nedala .. nic co by som povazoval za zaujimave a podla coho by som sa mal pri volbe rozhodnut .. osobne mi to pripada na objednavku .. je pravdou ze sa okolo bajana motaju Smeráci .. ale predsa len kandiduje a aj kandidoval ako nezavislí.. radcej budem volit nezavisleho... mimochodom nepamatam si ze by freso nieco robil pre ludi pred svojou masivnou kampanou na ktoru tusim ani neviem odkial ma peniaze .. a to teda som volic SDKU ... ale asi to prehodnotím podla toho co sa tu za posledny pol rok deje ..

Dátum 12.10.2009
Vložil janka
Titulok Frešo je najlepší!

pán Bajan má totálne trápny bilboard, omnoho lepšie sú tie Frešove, kde hovorí že chce dobré cesty, nové školy, slušný život pre dôchodcov.Zato Bajan stál len o slušný život pre seba keď dal 5 miliónov za nejaký poondiaty ples. Tak nech ide pán Bajan na úrad práce sa prihlásiť keď prehrá voľby a spozná ako je to byť obyčajným človekom, ktorý si nemôže ukradnúť milióny na ples.Ľudia chcú Freša za župana ,ten aspoň niečo robí pre ľudí! Bajan iba pre seba hrabe a najdrahšie limuzíny si kupuje.fuj

Dátum 11.10.2009
Vložil Antonin
Titulok Bajana do ZOO

Nie som Bratislavčan, nepoznám problematiku, ale podľa tejto stránky, Bajana len do ZOO odchytiť, páč také hovado nikde nedržia ...

Dátum 11.10.2009
Vložil Lajči
Titulok pomôže antikampaň?

Aj antikampaň je kampaň. Najľahšie je poukázať na chyby a nedostatky toho druhého (=politického súpera). Kampaň ktorú robil Zahradník (dnes Záhradník) Ľubovi Romanovi "Nechceme červeného Bajana" iba pomohla Bajanovi. Na bilborde je naozaj "výkvet komunálnej politiky". Ruka ruku myje. Kandidovať do VUC budú z bilbordu viacerí najmä komunista Ftáčnik prisťahovavší sa (papierovo) do Petržalky aby vystriedal Bajana sa už trasie o svoj flek poslanca vo VUC.

Dátum 10.10.2009
Vložil Antibajan
Titulok zbav sa svojho Bajana

A už ste videli ten s Benovou?Tam Bajna môžete hľadať koľko chcete..a nič..utajený...

Dátum 10.10.2009
Vložil Petrzalcanka
Titulok ubohe

Fakt je ubohe, ked niekto postavi svoju predvolebnu kampan na hladani blch na protikandidatovi, na klamstvach a ohovaraniach. Asi preto, ze tito ludia nemaju na com inom svoju kampan postavit. Aj ja chcem, aby Bratislava bola Benatkami,to ma vsak neoporavnuje niekam kandidovat...

Dátum 10.10.2009
Vložil janno
Titulok zlepenec

aj to pozadie je super zlepenec

Dátum 10.10.2009
Vložil pdXxJMJdlb
Titulok pravá ruka, ľavá ruka

Nie je to zľava ale sprava. Som bol pomýlený...

Dátum 10.10.2009
Vložil Prievidzanka
Titulok Uputalo ma...

...ako ti sprava i zlava nanho dychtivo hladia plni ocakavania, co mudreho povie.Iba Frimmel hladi pred seba - vie svoje...

 

© 2009 Všetky práva vyhradené.

Tvorba web stránok zdarmaWebnode